Chtěl jsem si loni na podzim jen koupit cyklodres, ale dostat se do obchodu Holokolo během Black Friday týdne připomínalo akční střílečku. První křížek, nastavit cookies, druhý křížek a jsem snad tam. S obavou, zda na mě ještě něco nevyskočí.
Je mi jasný, že se to občas sejde. Zkuste v takovém případě přemýšlet, jak to bude působit na uživatele. Zda jednotlivá sdělení nemají náhodou různou prioritu a jestli neukázat nějakou informaci až po chvíli, kdy se uživatel na webu trochu rozkouká.
Disclaimer
Je důležité říct ještě jednu věc. Že se jednoduše můžu mýlit. Třeba tohle modální tornádo dopadlo více než úspěšně a tržby naopak zbořily grafy v ekonomickém softwaru. A jenom já se přes ta okna neprokousal a nakoupil jinde.
Rozsoudit by to mohl A/B test nebo pohled do analytik webu. Do té doby jsou to samozřejmě jen moje dojmy.